کمربند دستگاه سم زدایی بدن

800,000 تومان

کمربند دستگاه سم زدایی بدن

 

سم زدایی بدن با استفاده از دستگاه های منحصر به فرد سم زدا، امری است که مورد توجه بسیاری از کلینیک های درمانی و زیبایی قرار گرفته است. این دستگاه ها برای اعمال کارایی خود، نیاز به یک کمربند مخصوص دارند تا عملکرد خود را به نمایش بگذارند. کمربند دستگاه سم زدایی بدن، در بهترین کیفیت در مجموعه راهوار طب عرضه می گردد.

این کمربند از وسایلی است که در کنار دستگاه‌های سم زدایی برای تاثیر کامل‌تر پیشنهاد می‌شود مثل دستبند دستگاه سم زدایی.

کاربرد کمربند دستگاه سم زدایی بدن

کمربند اختصاصی که برای دستگاه های سم زدا، طراحی و ارائه شده اند، از متریال های تخصصی بهره گرفته اند. این محصول با بهره مندی از ذغال بامبو به عنوان متریال اصلی، نقش فعالی در رفع سم های غده ای و تجمع یافته در بدن دارند.

این محصول با اتصال یافتن به انواع دستگاه های سم زدا با عملکرد ساده و فیزیوتراپی، می تواند کاربرد گسترده ای را اعمال نماید. قسمت داخلی این کمربند، از پارچه ضد حساسیت طراحی شده است که ایجاد هرگونه حساسیت ناشی از تعریق و… را ناممکن می‌ سازد. این محصول با داشتن سیم رابط باکیفیت، در برابر انواع انرژی های الکتریکی ناشی از ولتاژ برقی متغیر دستگاه سم زدا، مقاومت عالی را دارا می‌ باشد.

کمربند دستگاه سم زدایی بدن با بهره گیری از ذغال بامبو، در اعمال سازی اشعه مادون قرمز روی پوست، با موفقیت بسیار عالی عمل می کند. اشعه مادون قرمز، به سبب متریال اختصاصی این محصول، نقش مکملی در فرایند عملکردی انواع دستگاه های سم زدا دارد. قدرت اشعه مادون قرمز ساطع شده از این کمربند، در زمینه پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است و تا کنون هیچگونه عوارضی را به جای نگذاشته است.

 

مزیت های درمانی کمربند دستگاه سم زدایی بدن

دستگاه های سم زدا به همراه کمربند زغال بامبو، نقش موثری در سلامتی فردی دارد. اما با نگاه تخصصی به موارد درمانی کمربند دستگاه سم زدا(می‌تواند سم زدایی بدن تک نفره یا دو کاربره باشد.)، می‌ توان به نتایج شگفت انگیزی دست یافت که در ادامه بیان می‌ شوند:

  • کاهش وزن، جزء مزیت های فوق العاده این محصول می‌ باشد. افزایش سوخت و ساز ناشی از اشعه مادون قرمز و لرزش حاصل از کمربند روی شکم افراد، کاهش وزن را به طور مناسب و قائده مندی امکان پذیر می سازد. از بین رفتن پیوند بافتی چربی های قسمت کمر و پهلو، با استفاده از این محصول، جزء نتایج قابل توجه کمربند موردنظر می‌ باشد.
  • تنظیم فعالیت های غده هیپوتالاموس مغز به سبب دریافت میزان مناسبی از اشعه مادون قرمز توسط این محصول، صورت می گیرد. در این صورت فرد از خواب راحت، اعصاب آرام برخوردار می‌ شود. همچنین رفع تنش و استرس های روزانه به سبب کارکرد مناسب این غده مهم مغزی، دور از انتظار نخواهد بود.
  • از بین بردن سم های احاطه شده در غده های لنفاوی بدن، از مزیت چشمگیر این محصول می‌ باشد. اشعه و لرزش حاصل از این محصول، می‌ تواند در از بین بردن پیوند مولکولی آب سم های موردنظر، نقش داشته باشد. در این صورت تجزیه بافت سم در غده های لنفاوی امکان پذیر می گردد و رشد سلول های تازه و ترمیم سلول های آسیب دیده بدن در راستای احیای سلولی، انجام می گیرد.
  • تولید پادتن و گلبول سفید در خون نیز جزء نتایج قابل توجه استفاده از این محصول می‌ باشد. محافظت اندام های مهم داخلی بدن مانند کبد، قلب، معده و کلیه به سبب تولید مناسب گلبول های سفید در خون صورت می گیرد که استفاده از کمربند دستگاه سم زدایی بدن، این امر را اجرایی می سازد.
  • افزایش میزان گردش خون در کل بدن، به واسطه دریافت لرزش های سطحی از کمربند دستگاه سم زدایی بدن، صورت می گیرد. بنابراین مشاهده سرعت رویش مو، شفافیت پوست و دریافت اکسیژن مناسب اندام های تحتانی و مهم طی استفاده از این محصول، امکان پذیر می گردد.
  • بهره مندی از پوستی صاف و سفت، به کلاژن سازی اتفاق می افتد. این محصول طبق بررسی های پزشکی، نقش موثری در تولید کلاژن پوستی و در نهایت جوان سازی پوست دارد.
  • تراکم و سفتی مفاصل، از مشکلات متعدد افراد شاغل و میانسال می‌ باشد. این محصول با تاثیرگذاری در بافت مفاصل، نرمی و انعطاف ماهیچه و مفاصل را سبب ساز می گردد و دردهای عضلانی و اسپاسمی را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌ دهد.

 

روش استفاده از کمربند دستگاه سم زدایی بدن

کمربند دستگاه سم زدایی بدن با اتصال به دستگاه سم زدا، عملکرد خود را اعمال می‌ کند. البته لازم به ذکر است طی این فرایند قطعا به سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن نیاز دارید. این دستگاه با بسته شدن دور شکم فرد، می‌ تواند لرزش های چرخشی و ویبره ای را روی پوست و گوشت شکم اعمال نماید. بافت شکمی با دریافت اشعه مادون قرمز و انتقال آن به اندام های بدن از طریق خون، در تاثیرگذاری مزایای این محصول، موثر می‌ باشد.

احساس حرارت در حین استفاده از این محصول، امری معقول است اما افراد بنابه نوع سیستم ایمنی و تحمل دمای مناسب، می توانند از تنظیمات سیستمی دستگاه سم زدا استفاده نمایند. تنظیمات سیستمی، اعمال استفاده از سه نوع لرزش و دما را به واسطه کمربند دستگاه سم زدایی بدن امکان پذیر می سازد.

لازم به ذکر است که طول عمر مصرفی این محصول، محدود و تعیین شده می‌ باشد. با این حساب در صورتی که استفاده طولانی مدت از کمربند صورت بگیرد، امکان افت عملکردی آن وجود دارد. در صورتی که گرمای موثری را از کمربند در طول استفاده، احساس نکردید، نشان کاهش کیفیت عملکردی محصول می‌ باشد.

 

خرید آنلاین کمربند دستگاه سم زدایی بدن

مجموعه راهوار طب، با ارائه بهترین کیفیت کمربند دستگاه سم زدایی بدن، موثرترین گام را در جهت سلامتی افراد برداشته است. این محصول در سایت فروش آنلاین راهوار طب عرضه می‌ شود که از لحاظ کیفیت و قیمت، بسیار مناسب و اقتصادی می‌ باشد و در گروه دستگاه‌های درمانی قرار می‌گیرد. در صورت تردید در انتخاب این محصول و عدم آگاهی از مزیت های درمانی آن کارشناسان ما به صورت تلفنی، مشاوره های لازم را ارائه می نمایند. بهتر است در صورت تردید، قبل از خرید محصول از مشاوره تلفنی این مجموعه استفاده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کمربند دستگاه سم زدایی بدن”