سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن

300,000 تومان

سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن

یون درمانی با استفاده از دستگاه سم زدایی بدن، به عنوان یک روش درمانی موثر شناخته شده است. با این حال برای استفاده از یون درمانی در داخل آب، نیاز است تا فیلترهای دستگاه سم زدا به دستگاه اصلی اتصال یابد. این کار با بهره گیری از یک عدد مبدل با عنوان “سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن” انجام می گیرد.

سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن

سیم رابط فیلتر نیز مثل دستبند و کمربند دستگاه سم زدایی بدن جزو لوازم جانبی این محصول هستند که می توانید به صورت جداگانه از فروشگاه راهوارطب تهیه نمایید.

 

مشخصات سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن

این محصول از دو عدد سوکت منحصر به فرد که دارای سری مجزایی می‌ باشند و یک عدد سیم باریک، به طراحی رسیده است. این محصول به عنوان یک سیم مبدل، می‌ تواند اتصال مناسبی را بین دستگاه سم زدای بدن و فیلتر مخصوص این دستگاه، ایجاد نماید.

طول سیم مربوطه، ۱۰ سانتی متر می‌ باشد که به علت نزدیکی دستگاه و فیلتر موردنظر، از طول مناسبی برای کارکرد مذکور، برخوردار است.

 

کاربرد سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن

با بهره گیری از سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن، می‌ تواند از یون های منفی ایجاد شده توسط دستگاه فیلتر سم زدا، استفاده کرد. سیم موردنظر برای تمامی دستگاه های سم زدا، قابل استفاده می‌ باشد. در واقع قسمتی از فیلتر دستگاه سم زدایی بدن که وارد آب شده و موجب تولید یون می شود این قسمت نیست و باید بیرون از آب قرار بگیرد.

برای یون درمانی نیاز است تا فیلتر دستگاه سم زدا تهیه شود. این فیلتر با اتصال یافتن به دستگاه، می‌ تواند عملکرد خود را که تولید یون های منفی می‌ باشد، به انجام برساند.

بیشتر دستگاه های سم زدا، همخوانی مناسبی با سیم فیلتر دستگاه موردنظر ندارند. در این صورت می‌ توان با استفاده از یک عدد سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن، به بهترین نحو از کارکرد اصلی دستگاه استفاده کرد.

این محصول امکان استفاده در داخل آب را ندارد، بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از یون درمانی در آب، به سیم مبدل، رطوبتی نرسد تا کیفیت محصول افت نکند. برای یون درمانی داخل آب، فقط فیلتر و سیم اختصاصی آن، امکان قرارگیری در داخل آب را دارند.

با قرار گرفتن فیلتر در داخل آب، یون های منفی وارد آب می‌ شوند و در نتیجه جذب یون مثبت سم های موجود در بدن را امکان پذیر می سازند. در این صورت دفع سموم به سبب جذب بار یونی تشکیل شده در آب انجام می گیرد. در یون درمانی با آب، فقط قرارگیری پا داخل آب، کفایت می‌ کند.

استفاده از یون درمانی با دستگاه ویژه، برای سالمندان و افراد شاغل، توصیه می‌ شود. راحتی و آرامش عضلات و اندام ها در نتیجه سم زدایی در داخل آب، مشهود می‌ باشد. استرس های روزمره و دریافت انواع تشعشعات نور خورشید و لوازم الکترونیکی در طول روز، انجام پاکسازی یونی را برای افراد ضروری می سازد.

این سیم رابط به عملکرد دستگاه سم زدایی بدن تک نفره کمک می‌کند و نیاز هست که این دو محصول در کنار هم باشند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

خرید آنلاین سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن

مجموعه راهوار طب، برای سم زدایی مناسب بدن در داخل آب در راستای استفاده از دستگاه سم زدا، توانسته است با ارائه یک سیم رابط، کاربرد این محصول را بسط دهد. متقاضیان این محصول از قابلیت نصب این سیم روی انواع دستگاه های موردنظر، اطمینان داشته باشند. خرید این محصول از سایت فروش راهوار طب، به صورت آنلاین و با قیمت مناسب انجام پذیر می‌ باشد.

محصولی دیگر برای سم زدایی بدن کمربند دستگاه سم زدایی بدن است که نقش مکملی در فرایند عملکردی انواع دستگاه های سم زدا دارد.شما این محصول و سایر محصولات مشابه را می‌توانید از راهوار طب تهیه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن”