دستگاه میکروکارنت N97

مزایای استفاده از این دستگاه

  • افزایش جذب محصولات پوستی
  • کاهش علائم پیری و چین و چروک
  • جوانسازی عمقی پوست

 

29,800,000 تومان

معرفی دستگاه میکروکارنت N97

دستگاه میکروکارنت N97: جوانسازی پوست با تکنولوژی پیشرفته دستگاه میکروکارنت N97 یک ابزار پوستی پیشرفته است که طراحی شده است تا به جوانسازی پوست کمک کند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی میکرونیدلینگ و کارنت پنتا میکرو نویسه‌ها، بهبود و ترمیم پوست را به دست می‌دهد. با استفاده از دستگاه میکروکارنت N97، می‌توانید پوستی جوان، شاداب و بدون عیوب داشته باشید.

همچنین برای تمیزسازی عمقی پوست‌تان به هیدروفیشیال آیس بلو نیاز دارید.

میکرو کارنت تخصصی N97

مزایا و خواص دستگاه میکروکارنت N97

دستگاه میکروکارنت N97 دارای مزایا و خواص فراوانی است که به پوست شما کمک می‌کند تا جوان‌تر و سالم‌تر به نظر برسد. برخی از مزایا و خواص این دستگاه عبارتند از:

۱. جوانسازی عمقی پوست
با استفاده از دستگاه میکروکارنت N97، میکرو نویسه‌های کوچکی به طور عمقی در پوست شما نفوذ می‌کنند. این فرآیند به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می‌کند که باعث جوانسازی و بهبود بافت پوست می‌شود.

۲. کاهش علائم پیری و چین و چروک
استفاده منظم از دستگاه میکروکارنت N97 می‌تواند به کاهش علائم پیری، چین و چروک در پوست کمک کند. با نفوذ میکرو نویسه‌ها، لایه بیرونی پوست تحریک می‌شود و بافت پوست بهبود یافته و ظاهر جوان‌تری می‌بخشد.

۳. افزایش جذب محصولات پوستی
دستگاه میکروکارنت N97 با ایجاد کانال‌های کوچک در پوست، باعث افزایش جذب محصولات پوستی می‌شود. این به معنی بهره‌برداری بیشتر از ترکیبات موجود در محصولات مراقبت از پوست است و نتایج بهتری را به ارمغان می‌آورد.

اما اگر به دنبال دستگاهی هستید که بدون ایجاد کانال و صرفا با حرکت روی پوست تاثیر خود را بگذارد ما میکرودرم سالنی M4 را پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه میکروکارنت N97 | راهوارطب

نحوه استفاده از دستگاه میکروکارنت N97

برای استفاده از دستگاه میکروکارنت N97، ابتدا پوست خود را به طور کامل تمیز کنید. سپس دستگاه را روی پوست حرکت داده و میکرو نویسه‌ها را در پوست جا به جا کنید. پس از اتمام استفاده، پوست را مرطوب کنید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.

برای دستیابی به جوانی در پوست نباید از نئوهیدودرمی هاینس غافل شوید.

اگر قصد خرید تدستگاه میکروکارنت N97 و دستگاه میکرودرم آبریژن سه کاره کلین و لوازم جانبی آن ها را دارید کافیست با مراجعه به سایت راهوار طب به راحتی سفارش خود را ثبت و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول

۱. آیا استفاده از دستگاه میکروکارنت N97 دردناک است؟
استفاده از دستگاه میکروکارنت N97 برای برخی افراد ممکن است حس درد یا سوزش را ایجاد کند. با این حال، برای کاهش این تأثیرات، می‌توانید از مواردی مانند محلول‌های ضد درد یا مخدر موضعی استفاده کنید. همچنین، مشورت با متخصص پوست پیش از استفاده از دستگاه میکروکارنت توصیه می‌شود.

۲. چه تعداد جلسات برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز است؟
تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب با دستگاه میکروکارنت N97 بستگی به وضعیت پوست شما و هدف درمانی شما دارد. در اغلب موارد، برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده، تعدادی جلسه لازم است که بین چهار تا شش جلسه قرار می‌گیرد.

۳. آیا دستگاه میکروکارنت N97 قابل استفاده در منزل است؟
دستگاه میکروکارنت N97 به عنوان یک دستگاه حرفه‌ای برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. بهتر است از خدمات حرفه‌ای در مراکز زیبایی یا توسط متخصصین پوست استفاده کنید. استفاده غیرحرفه‌ای از این دستگاه ممکن است به پوست صدمه وارد کند.

میکرو کارنت

نتیجه‌گیری

دستگاه میکروکارنت N97 با تکنولوژی پیشرفته خود، ابزاری قدرتمند در جوانسازی پوست است و جزو دستگاه‌های سالنی به شمار می‌رود. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید پوستی جوان، شاداب و بدون عیوب داشته باشید. با امیدواریم که این مقاله به شما در شناخت بهتر دستگاه میکروکارنت N97 کمک کرده باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه میکروکارنت N97”